.

.

سایت خبری طلوع گناباد

به مناسبت 9 دی روز ملی بصیرت و ایام اربعین حسینی و شهادت علی بن موسی الرضا در موضوعات مختلف ایستگاه نقاشی از طرف کانون فرهنگی شهید تندگویان ( مسجد غضنفری ) با همکاری موسسه پیش دبستانی یاوران مهدی (عج) به همراه جوایز نفیس و ارزنده واقع در میدان غدیر برگزار شد.
 
این مراسم از شنبه 7 دی ماه تا دوشنبه 9 دی ماه ادامه دارد و برگزار کنندگان این مراسم صبح از ساعت 8 تا 13 و بعد از ظهرو از ساعت 3 تا 8 شب در خدمت همشهریان می باشند.
سالاری، نماینده کانون فرهنگی شهید تندگویان به خبرنگار گناپا اظهار داشت: این مراسم مورد استقبال مهد کودک ها و پیش دبستانی ها و همچنین همشریان ، بخصوص مسئولین شهر از جمله قنبری مسئول ارشاد قرار گرفته است.
شیر قاضی مدیر و سرگروه آموزشی پرورشی موسسه قرآنی و پیش دبستانی یاوران مهدی (عج ) گفت: بصیرت یک واژه قرآنی است و طبق فرمایشمات مولا علی (ع) که فرموده اند: به فرزندان خود قرآن بیاموزید، قبل از آنکه منحرفان ذهن پاک آنها را با مسائل پوچ و بی معنی پر نمایند" ما از همان کودکی باید نونهالانمان را واکسینه نموده، بصیرت و آگاهی کودکانمان را افزایش داده تا بازیچه دست دشمنان انقلاب و اسلام نشوند و وقت نیاز در میدان حضور پیدا کنند و از آرمانهای والایمان دفاع نمایند. وی در ادامه اظهار داشت؛ ما سعی نموده ایم با برپایی این ایستگاه نقاشی قیام امام حسین و همینطور حماسه 9 دی را به طور ملموس تر و واقعی تر به نونهالانمان معرفی کنیم.
سالاری در ادامه گفت: از طرف موسسه فرهنگی هنری شهید تندگویان در پایان این مراسم جوایز نفیس و ارزنده ای به نقاشی های منتخب اهدا خواهد شد.

نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت0:01---30 تير 1394
خوب بود

هانیه
ساعت23:58---29 تير 1394
خوب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 14 دی 1392برچسب:اخبار گناباد,خبری طلوع گناباد,گرامیداشت9دی در گناباد,ایستگاه نقاشی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com